Custom Search

Thursday, January 21, 2010

DAP Semakin Kurang AJAR kepada ISLAM & MELAYU


Nampaknya parti DAP semakin berani menunjukan `TARING' dengan menimbulkan isu-isu sensitif seperti mempersoalkan pembinaan masjid, hak orang Melayu, Chin Peng, tulisan jawi dan beberapa isu yang lain.

Pada pendapat Dila, kerajaan terlalu berlembut dengan mereka, sepatutnya kita tidak patut `beri muka' kepada mereka. Jika mereka tidak diajar, tidak mustahil satu hari nanti bukan setakat `bulan & bintang' tidak boleh dipasang dikubah masjid, mereka akan menghapuskan terus islam di tanahair kita yang tercinta ini.
Gunakan segala undang-undang yang ada untuk `mengajar' mereka tanpa ragu-ragu contohnya ISA dan sebagainya.

Apa yang Dila sangat kesalkan ialah adalah ada setengah orang `kita' yang mengaku `tiada tuhan yang disembah melainkan Allah dan Nabi Muhammad itu pesuruh Allah' sanggup menyokong dan `backing' tindakan / kenyataan pemimpin DAP ini atas desakan politik. Cuba lihat video dibawah ini,



Dila ingin menyeru kepada pemimpin `kita' dan semua pembaca islam (tanpa mengira keturunan/bangsa anda) supaya bersatu hati untuk menentang kepada sesiapa sahaja (terutamanya DAP) yang cuba memperlekehkan islam dan melayu. Bak kata rancangan kanak-kanak wonderpets ` APA YANG PENTING KERJASAMA'.




Dila :
Cuba teka siapa yang `backing' DAP ?? Sila komen..
: Sokong parti yang pelihara Islam!!

Sila Melihat Topik Yang lain Disini
, Petua Orang Dulu-Dulu
Hangat Dengan Topik Semasa ,
Peluang Perniagaan Online HALAL
Minat Dengan Adsense ? & Isu-Isu Wanita

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
DonkeyMails.com: No Minimum Payout